Váš první e-shop, na kterém se snažíte nabízet zajímavé zboží. Po tomto zboží je jistě na trhu velká poptávka a zákazníci mají problém jej sehnat. Proč se vaše obchody nedaří? Proč máte stále málo klientů a odeslaných zásilek? Kde děláte chybu?
Poutavý obsah stránek
Existují dvě cesty, jak docílit toho, aby byly vaše stránky více navštěvované. A jak už to tak bývá, nejlepší řešení je takové, které realizuje obě cesty současně. V prvním postupu je třeba zaměřit se na samotný obsah stránek a vytipovat klíčová slova pro vyhledávače. Dále provést SEO analýzu a na základě jejich výsledků upravit obsah, který je na vašich stránkách uváděný. Bohužel nestačí, abyste informace pro klienty předkládali srozumitelně a prezentovali je na hezkém pozadí. Jde o správnou volbu obsahu, která využívá právě uvádění relevantních klíčových slov. Ty zajistí, že budou vaše stránky lépe provázány s předními pozicemi ve vyhledávačích. Tady však práce nekončí.
Propagace stránek
Samotné stránky je nutné dostatečně propagovat na externích webech. Nejlepším postupem je vytváření zpětných odkazů na vaše stránky pomocí PR článků. PR článek má poutavý obsah a zmiňuje odkaz na vaše stránky. Čím více lidí vaše stránky prostřednictvím externích odkazů navštíví, tím větší je důvěryhodnost vašich stránek pro konkrétní vyhledávač a ten je posouvá na přední místa. A když máte přední místo ve vyhledávači, máte prakticky vyhráno. Vaši zákazníci vás snadno naleznou a vaše obchody začnou narůstat.
Optimalizace pro vyhledávače SEO je nejefektivnější, pokud se provádí pravidelně. Jednorázové umístění PR článků na tematické weby nedokáže zajistit dlouhodobou návštěvnost. Nejlepší výsledky vám zaručí pravidelná propagace a kombinace různých článků na externích webech. Za námi stojí již téměř čtvrt miliónu publikovaných článků. Pomůžeme i vašemu e-shopu!