Otevíráme e-shop zaměřený na jezdectví


Máte v plánu otevřít internetový obchod se zaměřením na sportovní potřeby, například v oboru jezdectví? Chtěli byste prodávat koňská sedla, postroje, ohlávky, jezdecké helmy, kamaše, boty, saka a další vybavení? Anebo byste rádi organizovali některé jezdecké akce a spolupracovali třeba s veterináři či kováři? Proč ne, současný svět Internetu umožňuje využít podnikatelský záměr zaměřený i tímto směrem, i když se může zdát, že jezdectví je čistě přírodní zemitá záležitost, co s IT oborem nemá nic společného.

sociální sítě

E-shop na míru

Zhotovit internetový prodejní zdroj neboli e-shop není jen tak, je k tomu zapotřebí celá řada funkcí, a důležité je, aby byl spolehlivý, plně funkční a responzivní (aby se správně zobrazoval na různých typech zařízení), a aby byl také poutavý po grafické stránce a pro zákazníky přehledný. Jednou z možností, jak toto provést, je nechat zhotovit na Shoptet e-shop na míru. S jeho pomocí můžete nabízet v prodeji v podstatě cokoli, a budeme-li konkrétní, třeba i jezdecké potřeby, krmiva, steliva, ustájení, ale i jezdecký výcvik a drezúru koní a také různé jezdecké akce, jako jsou rekreační vyjížďky a putování s koňmi krajinou v rámci dovolenkového pobytu.

záliba v jezdectví

Může se vám hodit i LinkedIn

Když se za socialismu začaly tisknout papírové vizitky, lidé si je s radostí vyměňovali a někteří je dokonce sbírali. Dnes jsou vizitky také sice stále platné, ale do hry tu již zasahuje elektronická komunikace a lidé si vyměňují informace i na velkou vzdálenost během zlomku vteřiny. Zaslat někomu e-mailem naskenovanou papírovou vizitku samozřejmě můžete, bude to ale spíše raritní záležitost, a jako zdroj perfektní recese, ovšem chcete-li využít možností sociálních sítí, pak si zvolte LinkedIn. Správa reklamy na LinkedIn vám může napomáhat k získání kontaktů a ve vašem podnikatelském záměru to může mít svůj platný význam.